torsdag 20. mai 2010

Eg harsh snakka mæ familiæn!

Hauhau! 
Har fått snakket en del med vertsfamilien min nå! Virker som noen kjempegreie folk : D Vertsmor Sheri spurte meg om hvordan jeg ville at hun skulle dekorere rommet mitt, yndlingsfarge osv. Så hun virker kjempegrei! Har også snakket med vertslillebror Tyler som er 14 nå, men blir 15 når jeg kommer til Texas. Han sier og spør meg om de rareste ting. Han spurte meg om jeg pleier å banne. Han fortalte at han gjorde det hele tiden, men bare foran andre unger, fordi hvis man gjorde det forran voksne eller lærere så klikket de. Han fortalte også at han tar 105kg i benken. Tviler litt, men orker ikke si noe til han! Har ikke fått snakke med vertsstorebror Jonathan som er 17. Han har ikke facebook og er opptatt for det meste med fotball, kjæreste og andre ting. Fikk også vite at de ikke bare har 2 hunder. De har enda en hund. De har 2 boxere og en chihuahua, sykt! Men d blir vel kewz !!!!!!!!


Cya l8er alig8or !

12 kommentarer:

  1. V-moren din høres så kjekk ut!
    De er sikkert en bra v-familie =D

    SvarSlett
  2. når skal du på ambassaden? :)

    SvarSlett
  3. nei nu spør du godt! Ska få gjort unna papiran så æ kommer mæ bortover ASAP! :D

    SvarSlett
  4. linker deg jeg :D skal du på campen eller? :)

    SvarSlett
  5. jeg reiser og med ef til usa, og skal på camp :D nettopp laget meg blogg og, greit om jeg linker til deg?

    SvarSlett
  6. skal også til Texas :D til Port Lavaca !

    SvarSlett
  7. skal du på campen på norwich university eller bryant university? :)

    SvarSlett
  8. swice carina! : )

    Skal på Bryant University! Hva med deg? : )

    SvarSlett
  9. Jeg skal også til Texas :) Linker deg jeg! :)

    SvarSlett