torsdag 22. juli 2010

Hallais, nå er klokken 10.57! Akkurat nå sitter jeg, mathias, silje, camilla og oda og svetter i sola på Paw Sox baseball kamp! Kampen starter om 1,5 timer så nå spiser vi nachos, burger og drikker den største colaen arenaen har å tilby! Det er ca 36 grader i skyggen og vi sitter alle med hver sin skumfinger og ser på at Paw Sox varmer opp! Mathias har fått kink i nakken etter alle ristebildene vi tok i går, så han sitter her og klager hele tiden og påstår at han ikke kan vri hodet til venstre!

Yo, nå er klokken 13.17 og vi sitter fortsatt å ser på kamp! Dette må være noe sv det kjedeligste jeg har vært med på! De har spilt i 1,5 timer og motsatt lag leder 4-0! Mathias er rød som en hummer og jeg merker selv at jeg brgynner å bli solbrent! Mathias klare fortsatt ikke å vri hodet til venstre, men han klager mindre nå! Eivind som har vært solbrent siden han kom hjem fra spania satt seg heller i skyggen med noen andre norsker vi har blitt kjent med. Kampen er dessverre drit kjedelig og vi er alle sammen ganske lei nå! 4 av totalt 9 omganger er spilt og de har brukt over 1,5 timer på det, så jeg beregner 2 timer til med svette x( Nå begynner iPaden å bli ganske varm så jeg tror det er på tide å legge den i fra seg!

Hejhej, klokken er nå 14.15! Mathias er nå like rød som en kokt hummer og jeg er selv meget solbrent! Nå angrer vi på at vi ikke har investert i en solkrem! Vi har flyttet oss inn i skyggen sammen med Eivind som nettop flyttet seg ut i sola, så nå er det bare meg og Mathy + noen norske jenter som sitter her. Det er syyykt deilig å sitte i skyggen med spillene jeg har på iPaden! Stillingen er nå 7-0 til motsatt lag og stemningen er dårlig! Det mest interresante som har skjedd var da en spiller knakk kølla i tusen biter idet han slo ballen! Wops, nå er det 8-0 til motsatt lag! Vi er nå inne i 6 runde og pumblikum trekker hjem, mens vi MÅ bli til kampen er over..

Hallais! Nå er klokken 15.21 og jeg sitter sammen med Carina på bussen! Vi fikk heldigvis dra hjem tidligere siden kampen sugde :-D Mathias fikk beskjed om å besøke helsesøster pga solbrentheten, så nå vet jeg ikke hva planene for senere i kveld er! Mathias vil sole seg for å gjevne ut rødfargen sin :p Så vi får se hva det blir til! Nå har vi en 40 minutters lang busstur forran oss i en buss med alle vinduene åpne. DIGG !!

Blogges seinere!

Ristebilde

Kampen

Mææ å Mathy <3

Mathias e solbrent å lei sæ!

Bussn vårrees

Carina på bussen : p

Mer detaljert bilde av Pinky

Eivind <3 Bamsn <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar