fredag 23. juli 2010

Waka waka eh eh!

Hey yo! Siden det er curfew klokken 23.00 (05.00 norsk tid) så måtte jeg og Eivind trekke tilbake til våre doormrooms, så nå sitter jeg på dormroomet sammen med en brun tysker asiater. Pappan er en tysk og farvet mens moren er fra kina. God blanding! I dag har vi ikke gjort noe spesielt. Har bare hatt skole og slappet av. Dagene her borte går dessverre alt for fort. Gruer meg til å dra her i fra : ( I dag stod vi vel opp i 8 tia og gikk bortover til dining hallen. Spiste loff og eggerøre (ikke godt!). Deretter hadde vi 3 timer skole, 2 timer luch, 1 time skole og til slutt 1 time hvor noen fra EF kom og snakket om hvordan det ville bli å bo i USA. Da vi endelig var ferdige dro vi opp på dormet og tok livet med ro. Vi rasket med oss alle de skitne klærne våre og tok turen ned til vaskemaskinene. Siden Mathy og Eivind var redde for at klærne skulle krympe stilte vi vaskemaskinvannet på "cold". God idè gutta!! Klærne ser ikke rene ut, men de lukter i allefall ikke svette, så litt bra ble det jo! Vi sang "Waka waka", skypet litt og tok det så rolig at vi klokken 18.56 fant ut at vi hadde glemt av middagen som ble servert til klokken 19.00! Vi kastet i fra oss datamaskinene og la på løp mot dining hallen. Da vi kom fram hadde de allerede pakket bort all maten bortsett fra noe fisk. Fisken så ikke særlig god ut, så vi fikk like gjerne vår amerikanske venn til å ringte til "Pizza House" og bestilte en large pizza med beef, skinke og peperoni! Etter rundt 1 time med venting ble vi lei, så vi bestilte på nytt! 30 min senere står ei dame med en svæær pizza rett utenfor dormroomet vårt. $14.49 med levering på døra, god service! Og siden vi er så snille ga vi henne ca 33% tips ($5) uten at hun virket særlig takknemlig Etter vi hadde konsumert pizzaen tok vi opp iPaden og spilte "Truth or Dare" med 2 tyskere og en fra New Zealand (artyy!).

Nå har alle mine (bare tyske) dormroommates gått til køys og jeg kjeder meg! Det ser også ut til at internettet har sluttet å virke (førbanna mannskit!). Så jeg vet ikke når jeg kommer til å poste dette innlegget.. Uansett, i morgen trekker hele campen inn til Boston! Vi skal være i byen hele dagen. 08.30 drar bussene, og 1t senere er vi fremme. Vi blir der til rundt 7-8-9 om kvelden tror jeg, så jeg er ikke sikker på om jeg får skypet eller chattet med noen av dere der hjemme i Norge i morgen :(

Nå skal jeg prøve å restarte nettkortet mitt slik at jeg kanskje kan få lagt ut dette innlegget!! Legger til slutt med noen bilder av pizzaen vi bestilte i dag/kveld/natt!
God natt USA, god morgen Norge!

Deeili pizza

Naam

Deili : p



Matta og Eivind klarte ikke å spis opp sine tildelte pizzastykka!



5 kommentarer:

  1. VI SAVNA DÆ JØRGEN! ikke glem oss!
    K&K

    SvarSlett
  2. MÅ DU BEGYNN Å SKRIV MER DIN SLASK !

    hils1 magnus og daniel <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. jaaddaa, må vel hiv mæ i skrivinga! e bare lite på pcn hær bortee ! : p

    SvarSlett