onsdag 4. august 2010

Dautrøtt!

Heia Norge! Nå ligger jeg i senga mens jeg hører på "Autumn - Paolo Nutini" og er jeg dautrøtt så det er så vidt jeg orker å skrive noe i dag... Ja, skal vi se, jeg stod opp i dag i 12 tiden, det var deeeilig og sove lenge. Sheri var på jobb, Tyler var på trening og Jonathan sov. Jeg tok en dusj, kledde på meg, gikk ned og lagde meg mat (frokostblanding) og satt med i sofaen og så på TV. Jonathan våknet også til live og kom og slo seg ned sammen med meg. Senere på dagen ble jeg med Tyler og Sheri til legen. Tyler har hatt vondt i en finger i 3 uker nå etter han slo seg mens han spilte Is-Hockey. Tyler snakket med legen i en halv time før han gikk inn på ett rom og tok X-rays! 10 minutters senere var bildene klare. Tyler hadde knekt lillefingeren og må mest sannsynlig opperere fingeren. Tyler er ganske nedfor nå siden han går glipp av minst 3-6 uker av fotballsessongen. Litt senere dro vi til en plass hvor de solgte masse syykt fine biler. Sheri skal bytte ut sin 2 mnd gamle Dodge Charger:

Dodge Charger











med en helt ny Chevrolet Camaro:

Chevrolet Camaro












Etter ca 1,5 timer hos bilforhandleren dro vi innom en "Drive Thru" og bestilte en dobbel cheseburger + cola og chips på hver av oss! Jeg prøver å spise sunt, men kunne jo ikke bare si nei takk til det. Det var dritgodt! Da vi kom hjem bestemte vi oss for at vi skulle dra å spille volley ball ved en innsjø, men det ble det ikke noe av... Vi skal heller gjøre det neste tirsdag :D Vi fant heller ut at vi skulle dra å bade i bassenget som var 2 minutter unna by foot. Det var ett stort og fint fellesbasseng for de som bor i nabolaget. Det var jeg, Jonathan, Michael og ei jente jeg ikke husker navnet på som var der. Det var varmt og deilig i bassenget og vi lekesloss og hadde det artig! Vi badet i ca 1,5 time tror jeg før vi dro tilbake til huset igjen. Da vi kom tilbake satte vi på "Zombieland" på projectoren! Det var en helt grei film, men ble ganske trøtt av å se den. Gjestene stakk hjem etter filmen, og jeg hoppet til køys. Nå er jeg ganske trøtt så jeg tror jeg skal ta kveld nå! Savner venner, familie og kjæresten min maasse! Kos dere i Norge <3

5 kommentarer:

  1. Å vi savna dæ! <3 Men det høres jo ut som du har det helt supert, så da e vi fornøyd!:) suss og klem fra Elle, Anette og Jørgen.

    SvarSlett
  2. æ har d kjempebra! :D håpa dokker har d fint, så får vi skypes en dag <3 kos dokker i bodø! suss og klem fra jørgen: )

    SvarSlett
  3. Savna dæ kjempemye, Jørgen, håpa vi kan kom på besøk <33 Gla i dæ ;**

    SvarSlett
  4. Hilsen Mathilde : P
    Skreiv navnet mitt der, men det kom visst ikke med..

    SvarSlett