tirsdag 3. august 2010

Living in America

Sjallabais mine kjære venner og uvenner! Nå ligger jeg i senga mi og hører på "1,2,3,4 - Plain White T's", den er såå koselig! Dagen i dag har vært bra, jeg har gjort maasse forskjellig! Ble vekt i 9-10 tiden av Jonathan og en av hans venner, Michael. Jeg stod opp, tok en dusj og spiste frokostblanding mens jeg så på tv. Da jeg var ferdig, kjørte Johnathan og Michael meg til skolen jeg skal gå på. Da vi kom fram så jeg masse freshman's som spilte Am. Fotball på fotball banen. Vi gikk bort til coachen og snakket med han. Han ga meg en hel haug med papirer som må signeres og fylles ut slik at jeg skal få kunne spille Am. Fotball! Skolen er veldig stor og har mange lag, så de har ikke "tryout's" slik som enkelte andre skoler har. Vi plukket opp en venn av Jonathan på vei hjem, han heter Marques og er afro amerikansk. Han har skjegg og er ganske stor, så jeg regnet med at han kanskje var rundt 18 år. Jeg fant etter hvert ut at han bare var 15 år. Jeg føler meg så liten her borte! Alle ser større og eldre ut enn meg, men så er de som regel flere år yngre enn meg.. Enkelte er 3 år yngre, men har masse skjegg! Jaja uansett, vi dro bort på Mall'en (kjøpesenteret som er glasshuset x 20) hvor guttene hadde en morsom lek. Det var om å få nummeret til flest mulig tilfeldige jenter inne på kjøpesenteret. Jeg og Jonathan meldte oss kjapt ut. Det var helt utrolig morsomt og se på de andre guttene bli avvist gang på gang av maaasse tilfeldige jenter. Noen ganger fikk de faktisk ett telefon nummer. Jeg er sikker på at vi gikk rundt inne på kjøpesenteret i 3-4 timer og bare tullet og hadde det morsomt. Jeg har blitt veldig godt kjent med både Michael og Marques i dag, og Michael sa til og med til meg at hvis jeg ville dra på Mall'et eller noe som helst, så skulle jeg bare ringe han så skulle han bli med og kjøre meg!

Da vi kom hjem fra kjøpesenteret i 4-5-6 tiden, var Sheri kommet hjem fra jobb. Guttene skrøyt til henne om hvem som fikk flest telefon nummer. Jeg tror faktisk Tyler vant, men jeg tror også at det var Tyler som ble avvist flest ganger. Sheri er driitkul! Hun serverte guttene en hel haug med sjekkereplikker som de kunne dra neste gang de møtte jenter. Haha! Etter hvert ble vi ganske sultne, så Sheri bestilte 1 pizza til hver og en av oss med den toppingen vi ville ha! Hun bestilte 6 pizzaer med forskjellig topping, og 30 min senere var pizzaen på døra. Det var deilig med pizza, men jeg får så dårlig samvittighet siden jeg spiser så masse fet mat! Men jeg gleder meg til neste uke når jeg får starte å trene sammen med fotball laget slik at jeg ikke blir feit!!!! Vi kjørte guttene hjem i 22 tiden, siden han ene skulle på jobb i morgen og han andre hadde ei mor som var forbanna på han (vet ikke hvorfor). På tur hjem plukket vi opp 2 nye gutter! En afro amerikansk og han andre tror jeg kanskje er mexikansk/halvt mexikansk (vet ikke helt sikkert siden jeg enda ikke har spurt!). Jeg syntes begge to var noen kule gutter som jeg sikkert kommer til å få se mere av her borte. Begge to skal faktisk overnatte hær! Jeg ligger nå under dyna på rommet mitt dautrøtt.. Jeg hører de andre guttene inne på naborommet. De ser på en av DVD'ene til "Jeff Dunham" og ler seg ihjel! Tror jeg skal prøve å sove litt nå. Vet enda ikke hva morgendagen vil bringe! Jeg vet bare at på torsdag skal jeg, Michael, Marques, Jonathan og Tyler til enn eller annen innsjø i nærheten! Jeg tror vi skal overnatte, men er ikke helt sikker. Jeg gleder meg i allefall veldig masse: ) Og hey, hvis du leser dette, trykk på "Dette lika æ" eller "Dette lika æ ikke" slik at jeg kan se sånn ca hvor mange som leser bloggen min : p

God natt USA og god morgen Norge! Enkelte av dere i Norge står vel sikkert opp nå siden klokken er 8 på morningen der borte: p Savna dokker der hjemme i norge supermasse <3 Nattinatt!

2 kommentarer: