mandag 2. august 2010

Day two with the family

Heisann Norge! 

I dag ble jeg vekt i 9-10 tia av Tyler. Var egentlig greit siden jeg hadde sovet i rundt 10 timer da. Da jeg kom ned trappa stod Sheri og lagde burgere til frokost. Jeg takket pent nei til burger og fant meg heller litt frokost blanding. Jeg er ganske lei av burgere nå og burger er ikke akkurat en typisk frokost for meg. I tillegg til burgere, hadde Sheri kjøpt 30 (JA, 30) dounuts med sjokolade osv på. Jeg begynner å bli redd for at jeg skal komme hjem med noen kilo ekstra på magen.. Men jeg har til nå bare spist en dounut :) Jeg skal IKKE bli feit!!! Senere på dagen dro jeg og Tyler til ett gigantisk mall (kjøpesenter) og stod på skøyter. De hadde ei full size Ice Hocey bane inne på kjøpesenteret. Det var morro, men siden jeg og Tyler er ganske dårlige så ble vi bare 1 time. Ellers så gikk vi å så oss rundt i butikker og kjøpte oss is. Resten av dagen har jeg egentlig bare brukt på å bli kjent med min nye familie. Jeg har ingenting negativt å si om noen av dem. Alle sammen er veldig hyggelige og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dem! Akkurat nå sitter jeg på rommet sammen med Tyler og ser på TV. Klokken er 21.45 (eller 9.45 pm som vi sier i USA), og Tyler har sovnet på sofaen. Jeg er også ganske trøtt, så jeg går sikkert å legger meg om ikke så lenge. Må ta igjen litt tapt tid under dyna.. OG ja, forresten, en ting til som er litt morsomt! I dag/natt klokken 5 AM (5 på natta) stod Tyler opp og lagde til noe kjøtt greier som han satt i ovnen og som vi hadde til middag senere på dagen. Han lagde alt sammen selv og det var kjempegodt! Men nå tror jeg at jeg skal forlate min sovende vertsbror og komme meg under dyna mi!

Nå logget ragnar på MSN, så ser ut til at jeg blir våken litt lengre <3 Savna allle kjente og kjære hjemme i Norge! 

7 kommentarer:

  1. Hahaha , burger til frokost!!

    SvarSlett
  2. Må ta igjen litt tapt tid under dyna

    SvarSlett
  3. Hvis du ikke vil bli fet så burde du finne et treningsstudio eller bare trene på egenhånd. Men tipper du skal spille fotball eller noe?

    SvarSlett
  4. Starter med am. fotball neste mandag! Hvem er du? :D

    SvarSlett
  5. høres koselig ut: ) IKKE BLI FEIT!: P


    Hilsen Simon Enoksen;P

    SvarSlett
  6. Æ SKA IKKE BLI FEIT, SKA BLI TYNNERE : )

    SvarSlett