søndag 1. august 2010

Meeting the family!

Heiiaa! Beklager for at jeg ikke har oppdatert bloggen på lenge! Har bare vært mye å gjøre på campen osv! Les Mathias eller Eivind sin blogg for å se hva som har skjedd i det siste

I går var en forferdelig dag! Siste dag på campen.. Jeg kan ikke tro at det virkelig er 2 uker siden jeg kom til USA! Virker som om det var i går Mathias stod og ventet på meg og Eivind da vi kom med bussen inn til campen. Jeg har hatt to fantastiske uker på campen i Boston! Kunne aldri fått en bedre start på året mitt her i USA! Har møtt mange nye mennesker fra hele verdenen og opplevd en hel masse på så kort tid. Jeg kjente egentlig ikke hverken Mathias eller Eivind fra før av, men viste jo såklart hvem de var. Nå føles det som om at jeg har kjent dem i flere år, og det var helt forferdelig å si hadet til dem! Vi har opplevd så syykt mye sammen de siste to ukene, bl.a Baseball kamp, Boston, Newport beach, United Skates of America.. ja, en hel masse opplevelser! Jeg kommer til å savne alle sammen, spesielt de norske vi ble kjent med der borte, men mest av alle kommer jeg til å savne Mathias! Jeg og Mathias har hengt sammen stort sett absolutt hele tiden bortsett fra når vi sov, og jeg gleder meg til å (forhåpentligvis) møte både han og Eivind på Hawaii til neste år.

Akkurat nå ligger jeg i senga mi hvor jeg skal tilbringe de neste 316 nettene mine sånn ca. Dagen i dag har vært ufattelig lang. Klokken er nå 22.20 her i McKinney, TX, og jeg har vært våken siden i går klokken 08.00. Med andre ord har jeg vært våken i 38 timer (minus ett par timer med soving på flyet).
Jeg ankom Dallas Fort Worth flyplassen i dag klokken 11.06 hvor jeg ble mottatt av Tom Jeffries, min IEC. Jeg og 2 andre gutter ventet på flyplassen i ca 3 timer på en annen gutt som kom med ett senere fly og som også skulle bli plukket opp av Tom. Da sistemann var kommet fram, kjørte vi til Tom. En halvtime senere vara vi fremme. Det var rundt 38 grader i skyggen og jeg, 2 tyskere og en spanjol svettet i kor! Inne hos Tom ble vi servert pizza fra Pizza Hut! Han hadde bestilt 4 large pizzaer, 1 med peperoni, en med kjøtt, en veggis og en med alt! Ettersom jeg skal prøve å passe på hva jeg spiser mens jeg er her nede, så heiv jeg meg over veggis pizzaen.. 1 time senere kom Sheri og Tyler og plukket meg opp. Tyler er en 14 år gammel kraftplugg med en svart bart. Han ser ut og oppfører seg som om at han er like gammel som meg, og han virker veldig grei. Sheri er i 40 årene og virker som ei kjempekoselig og søt dame. Jonathan som jeg bare fikk snakket med ei lita stund siden han skulle på jobb virket som en koselig og grei kar som jeg ser fram til å bli kjent med! Huset jeg bor i er gigantisk! På rommet mitt har jeg en stor flatskjerm, ei stor deeeilig dobbeltseng, en stor komode, ett walk-in closet og stereoanlegg! Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder i morgen! I morgen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Tyler og jeg drar kanskje å står på skøyter inne i skøytehallen som Jonathan jobber i. Ellers så har jeg ingen idè om hva som skal skje! På mandag skal jeg og Jonathan snakke med Am. Football coachen slik at jeg får prøvd ut sporten og se om det er noe jeg vil fortsette med! Jeg skal forresten på football kamp den 12. august og se Dallas Cowboys VS Raiders! Det blir såå rått. Vi har billetter på nederste rad :-D Her er noen bilder av stadionen hvor kampen skal spilles:





Har vel egentlig ikke stort mer og fortelle til mine kjære og kjente hjemme i Norge! Blir neppe å update bloggen min hver dag mens jeg er her. Skal heller oppdatere når det skjer noe spennende eller noe som er verd og fortelle: ) Følg med på facebookprofilen min, skal prøve og oppdatere med bilder osv der! 

Nå logget Mathy på msn, så skal avslutte blogginga så jeg får snakket litt med han! Kos og klems fra mææ <3

2 kommentarer:

  1. kos deg på Cowboys-Raiders.. =) e e drittmissunnelig..!! om d blir cowboys i Superbowl så kommer e å besøk deg, då blir di i allefall på kamp på cowboys stadium på oss.. ;)

    SvarSlett