lørdag 11. september 2010

Life's goooood!



Heisann! Lenge siden siste oppdatering. Har ikke hatt særlig lyst til å blogge i det siste. Har ikke skjedd særlig mye siden sist gang heller, bortsett fra en ting; jeg har byttet familie! Nå bor jeg hos min IEC Tom, hans kone Kathy og deres utv. student Philipp! Jeg skal bo her resten av året og det er jeg kjempeglad for. Har endelig kommet til en familie hvor vi ikke spiser fast food til hvert måltid, hvor huset er rent og pent og hvor jeg føler at jeg er en del av familien. Og så er det heldigvis ikke en gal unge som kaster kniver på stueveggen i dette huset.. Det er mange grunner til at jeg byttet familie. Huset til min forige familie så ikke ut. Det var skittent over alt. Badet som jeg delte med mine to vertsbrødre var forferdelig skittent og ekkelt. Stua var rotete og skitten. Kjøkkenet var ekstremt skittent og ekkelt. Vertslillebror var ikke helt klar i toppen. Det var ingen som skadet meg eller noe slikt, var bare helt utrolig hva den gutten kunne finne på. Vertsmor jobbet hele tiden, og når hun kom hjem gikk hun å la seg til å sove ett par timer før hun stod opp igjen. 2 timer senere gikk hun å la seg igjen.

Jeg sendte en e-mail til min IEC på onsdag kl 23.00 hvor jeg forklarte situasjonen min og sa at jeg måtte bli omplasert hos en ny familie snarest. Torsdag kl 17.00 hentet han meg og sa at han mer en gjerne ville at jeg skulle være en del av familien hans. Jeg ble utrolig glad og lettet, i motsetning til ex-VERSTmor,  som ble sint og sa at hun skulle ringe advokaten sin og saksøke EF for måten situasjonen ble behandlet på.

Nå sitter jeg i sofaen i mitt nye hjem og slapper av mens jeg ser på TV sammen med min nye tyske bror, Philipp. Han er en kjempegrei kar og jeg tror vi kommer til å få det veldig bra sammen! Tom og Kathy er i slutten av 40-årene og de er utrolig hyggelige mot meg. Kathy har gitt meg såå mange klemmer i dag og fortalt hvor glad hun er for at jeg bor hos dem. Jeg kunne ikke vært mere fornøyd med familien min og jeg er kjempeglad for at jeg sendte Tom den e-mailen.

Slenger med noen bilder til slutt. Kommer sikkert til å oppdatere oftere nå som jeg har fått ny familie, skole og by. Er bare en halvtime unna hvor jeg bodde før, men er fortsatt mye nytt. Starter på ny skole på mandag og jeg gleder meg! Hilser til alle kjære og kjente i Norge : D
Ut hoveddøra!
Cody, min nye Noah!
Kjøkkenent

Stua
Bassenget!

5 kommentarer:

  1. Fantastisk!!!!!!
    Vi e så utrulig glade for at du endelig har det bra hos en flott familie:)
    Kos dæ:)
    mamma og co:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk!!!
    Gleda mæ på dine vegne

    SvarSlett
  3. godt å hør at du har det bra! kos dæ masse og keep me updated:-)

    SvarSlett
  4. Hørest kjempe bra ut!! :D Gla for at du fikk bytta til en så bra familie!!

    SvarSlett
  5. Nei, da va det vel bare tre månda siden forrige innlegg

    SvarSlett